تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3718760
شناسه : 3718760
تاریخ :
دشمنان در تلاش برای ضربه زدن و انحراف مسیر انقلاب اسلامی هستند اقتصاد ایران: امام جمعه شهرقدس گفت: دشمنان با تمام قوا در تلاش برای ضربه زدن و انحراف مسیر انقلاب اسلامی هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قدس با اشاره به اینکه اسلام در اوج تاریکی‌ها و ظلمت‌ها، مسیر هدایت شد و جمعیت ملت اسلام در حال زیادشدن است، اظهار کرد: امروز دشمنان با تمام قوا در تلاش برای ضربه زدن و انحراف مسیر انقلاب اسلامی هستند و جنگ را ایجاد و تحریم‌ها را بیشتر کردند اما ملت امام حسین (ع) پیروز میدان است.

وی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی بیان کرد: یاران امام زمان (عج) آماده پیروی از دستورات نایب امام عصر (عج) هستند و باید در زندگی و جامعه دشمن شناس باشیم.

محمدی با قدردانی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و برخی افراد داخلی غرب‌گرا و سیاسیون هم در انتخابات مردمی حضور پیدا کردند و نظام اسلامی حافظ رأی مردم است و این مهم در همه دوره‌ها حائز اهمیت بوده است.

وی ادامه داد: باید هوشیار بود و به منتخب مردم کمک کرد و رئیس جمهور منتخب هم باید در مسیر امام (ره) و انقلاب اسلامی حرکت کند.

امام جمعه شهرقدس به بحث‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: نباید به همدیگر تاخت و کاندیداها هم سرمایه‌های کشور هستند و باید حول محور ولایت، با وحدت و اتحاد باشیم و در خصوص مسائل شخصی همدیگر را حلال کنیم اما باید نسبت به مسائل انقلاب و مسیر شهدا نظارت و رسیدگی شود.

وی با تاکید بر پیروزی رئیس‌جمهور منتخب از مسیر رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی افزود: آقای رئیس جمهور منتخب در کابینه خود از کسانی انتخاب نکنید که ملت تجربه تلخ آنها را دیده است و باید کسانی روی کار آیند که راه نظام مقدس جمهوری اسلامی را ادامه دهند.