تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3717715
شناسه : 3717715
تاریخ :
آب شرب شهر شروینه و روستاهای تابعه در شهرستان جوانرود پایدار شد اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرعامل آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: آب شرب شهر شروینه و روستاهای تابعه در شهرستان جوانرود پایدار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آبرسانی به شهر شروینه در فاصله ۱۷ کیلومتری شهرستان جوانرود و جمعیتی یک هزار و ۴۷ نفری، اظهار کرد: بر اساس اقدامات انجام شده آب شرب پایدار به شهر شروینه و سه روستا از توابع این شهر پس از ۸ روز تلاش مستمر اکیپ حوادث و اتفاقات این امور نتیجه داد.

وی افزود: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر افت فشار آب در سطح شهر شروینه و روستاهای بیوله، حوزی سید مراد و ده توت بلافاصله موضوع در دستور کار پرسنل این امور قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از حفاری و ۲۳ مورد گمانه‌زنی در فواصل ۵۰ متری در خط انتقال از مخزن سفید برگ تا مخزن ذخیره آب شهر شروینه نهایتاً علت مشکل مشخص و نسبت به رفع آن اقدام شد.

داودی با تاکید بر ریشه یابی علت مشکل رخ داده در مسیر آبرسانی، خاطر نشان کرد: برای رسوبات و ریشه درختان موجب انسداد خط انتقال شده بود که پس از پایش مسیر ۵.۵ کیلومتری از خط انتقال سایز ۱۲۵ پلی اتیلن و یافتن مشکل مربوطه با تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات این امور عملیات رسوب زدایی و خارج نمودن ریشه درختان انجام و مشکل افت فشار آب شرب شهر شروینه و روستاهای مذکور مرتفع شد.