تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3717627
شناسه : 3717627
تاریخ :
فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیاء موجب حفظ آبرو برای نظام شده است اقتصاد ایران: کرمانشاه- نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: از نگاه فنی و تخصصی فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیاء موجب حفظ آبرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بخشی‌پور بعد از ظهر چهارشنبه در نشست پیگیری پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و استاندار کرمانشاه در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد، اظهار کرد: به همت دولت و مجلس یک بودجه پایدار و مناسب برای پیشرفت پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی تأمین شده و اکنون مشکلی در جهت تأمین اعتبار برای تکمیل این پروژه وجود ندارد.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۳ درصدی پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی، خواستار اعلام زمان دقیق شروع به‌کار ایستگاه اسلام آباد غرب و پایان کار قطعه کرمانشاه به اسلام آباد غرب شد و افزود: این پروژه از برکات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه بود و اکنون مشکلی در خصوص تأمین اعتبار آن وجود ندارد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خواستار اعلام زمان دقیق شروع به‌کار ایستگاه در اسلام آباد غرب و تکمیل قطعه کرمانشاه به اسلام آباد غرب هستند.

بخشی‌پور در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت فعالیت‌های عمران و آبادانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کشور اشاره و تصریح کرد: اقدامات این قرارگاه در حوزه آبرسانی روستایی در شهرها بسیار مهم و ارزشمند است.

وی فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیا را نیز موجب حفظ آبرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: از نگاه فنی و تخصصی قرارگاه خاتم الانبیا موجب حفظ آبرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.