تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3717603
شناسه : 3717603
تاریخ :
گیمبال جدید Insta360 به‌کمک ابزار DockKit اپل، حرکت کاربر را به‌دقت تعقیب می‌کند اقتصاد ایران: Insta360 گیمبال جدید خود را با پشتیبانی از DockKit اپل رونمایی کرد که عملکرد رضایت‌بخشی در تعقیب سوژه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شرکت Insta360 گیمبال جدید گوشی‌های هوشمند به نام Flow Pro را رونمایی کرد. این گیمبال از قابلیت ویژه‌ای برخوردار است که تاکنون در هیچ‌یک از محصولات رقبا دیده نشده است: پشتیبانی از DockKit اپل. این قابلیت به Flow Pro امکان می‌دهد تا مشابه با گیمبال محبوب DJI Osmo Pocket 3، به‌صورت خودکار شما را حین ارائه‌ی مطلب یا اجرا یا انجام فعالیت‌های دیگر ردیابی کند.

پشتیبانی از DockKit در‌واقع به شما فیلم‌بردار رباتیک هدیه می‌دهد. کافی است Flow Pro را روی پایه‌ی که از دسته آن بیرون می‌آید، قرار دهید و آن را با گوشی آیفون خود جفت کنید. سپس، آیفون خود را با استفاده از گیره‌ی مغناطیسی گوشی یا نگه‌دارنده‌ی مغناطیسی گوشی سازگار با مگ‌سیف به گیمبال وصل کنید و آماده‌ی فیلم‌برداری شوید.

گیمبال insta360 flow pro
Insta360

گیمبال Flow Pro از دوربین جلو یا عقب آیفون و برنامه‌ی دوربین داخلی این گوشی برای ردیابی و فوکوس روی سوژه استفاده می‌کند. این ویژگی به کاربر آزادی حرکت می‌دهد و همواره سوژه را در کادر و با فوکوس مناسب نگه می‌دارد. همچنین، این قابلیت با بیش از ۲۰۰ اپلیکیشن iOS شخص ثالث ازجمله فیس‌تایم و زوم و تیک‌تاک سازگار است.

Flow Pro لرزش‌گیر مکانیکی سه‌محوره ارائه می‌دهد که بسیار برتر از لرزش‌گیر الکترونیکی گوشی‌های هوشمند است. این گیمبال با قابلیت ردیابی سوژه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی این شرکت عرضه می‌شود که شامل ویژگی‌هایی مانند بازیابی ردیابی (پیداکردن مجدد سوژه پس از گم‌کردن آن) و بازشناسایی مجدد فرد و ردیابی اسلوموشن است.

گیمبال insta360 flow pro
Insta360

Insta360 قابلیت Deep Track 3.0 را نیز معرفی کرده است که ردیابی پانورامای ۳۶۰ درجه با چرخش بی‌نهایت را اضافه می‌کند. این یعنی می‌تواند حین ردیابی سوژه‌ها، ۳۶۰ درجه به‌صورت افقی بچرخد. همچنین، این گیمبال از ردیابی حیوانات (سگ و گربه و اسب) پشتیبانی می‌کند و با استفاده از حلقه‌ی ردیابی LED می‌توان متوجه شد که سوژه دنبال می‌شود یا نه.

Flow Pro مونوپادی با قابلیت افزایش طول تا ۲۱۵ میلی‌متر و Cold shoe داخلی برای اضافه‌کردن میکروفون یا سایر لوازم جانبی و پاوربانک ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای شارژ آیفون نیز ارائه می‌دهد.

مقالات مرتبط
  • گیمبال بسیار پیشرفته و مورد انتظار DJI لو رفت
  • گیمبال DJI Osmo Mobile 6 با تمرکز ویژه بر سرعت تصویربرداری رونمایی شد

سایر ویژگی‌های گیمبال Flow Pro شامل «آماده‌سازی سریع یک‌مرحله‌ای» برای باز‌کردن گیمبال در یک حرکت، ۱۰ ساعت عمر باتری، چرخ هوشمند برای دسترسی سریع به کنترل‌های فیلم‌برداری و چهار حالت گیمبال (خودکار، تعقیب، تعقیب با گردش افقی و FPV) می‌شود.

Insta360 Flow Pro با قیمت ۱۴۹ دلار در‌دسترس است. در جعبه‌ی این محصول شامل گیره‌ی مغناطیسی گوشی، کابل شارژ، کاور دسته و کیف محافظ وجود دارد و سایر لوازم جانبی مانند چراغ‌قوه، نگه‌دارنده‌ی مغناطیسی گوشی و تزیینات دیگر جداگانه فروخته می‌شوند.