تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3717602
شناسه : 3717602
تاریخ :
۱۲ میلیون نفر در دولت سیزدهم زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند اقتصاد ایران: فومن - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور گفت: ۱۲ میلیون نفر در دولت سیزدهم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

‌به گزارش خبرنگار مهر، حسین رنجبران عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری فومن اظهار کرد: پای کار بودن همه مسؤولان و دستگاه‌ها در نظام سلامت و به ویژه بیمه سلامت بسیار اهمیت دارد.

معاون بیمه سلامت کشور با بیان اینکه تفکر بسیج در لایه لایه این سازمان شکل گرفته است، گفت: برای خدمت به مردم با نگاه و تفکر بسیجی در خط مقدم جبهه خدمت رسانی هستیم.

رنجبران با بیان اینکه سنگرها و خاکریزهای جبهه تغییر کرده است، اضافه کرد: در دورانی خط مقدم جنگ و جبهه بودیم و اکنون هم در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستیم و باید در این بخش با جان و دل کار کنیم.

وی با تاکید بر لزوم فراهم سازی بستری آرام برای زندگی مردم افزود: آرامش، امنیت و رفاه حق مسلم مردم است.

معاون بیمه سلامت کشور با اشاره به جایگاه برتر این سازمان در خدمت رسانی به مردم بیان کرد: در دو سال اخیر شش میلیون ایرانی تحت پوشش بیمه سلامت شدند و اکنون این رقم به ۱۲ میلیون بیمه شده رسیده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این در دولت سیزدهم در راستای عدالت در سلامت، پوشش بیمه‌ای زوجین نابارور، پوشش بیمه‌ای ۱۰۷ نوع بیماری خاص و صعب العلاج و داروی رایگان آنان، پوشش بیمه‌ای زنان باردار و کودکان زیر پنج سال، پوشش بیمه‌ای و ارائه خدمات درمانی رایگان کودکان زیر هفت سال، کاشت حلزون رایگان، نسخه الکترونیک و خدمات الکترونیک سلامت رقم خورده است.