تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3717597
شناسه : 3717597
تاریخ :
۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس داریم اقتصاد ایران: بوشهر- دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس داریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ کشاورز عصر چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیئت تنیس استان بوشهر اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور در این رشته فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طرح استعدادیابی برای ورزشکاران بالای ۱۷۰ سانتیمتر قد در این رشته آغاز شده که ورزشکاران با استعداد جذب تیم‌های پایه و ملی خواهند شد.

دبیر فدراسیون تنیس بیان کرد: مهمترین رویداد این فدراسیون، تور جهانی آزاد تنیس است که شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

کشاورز خاطرنشان کرد: با توجه به ساحلی بودن استان بوشهر در رشته تنیس ساحلی نیز از این ظرفیت برای پایگاه فدراسیون تنیس در جنوب کشور استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مجمع با اشاره به اینکه این ورزش جایگاه المپیکی و جهانی دارد در کشور مغفول واقع شده اظهار کرد: امیدواریم که سطح تنیس کشور به رده‌های بالای جهانی برسد.

یاسر جمالی افزود: در استان بوشهر این رشته در شهرستان‌های بوشهر و جم فعال است که اداره کل ورزش و جوانان این استان کمک خواهد کرد در سایر شهرستان‌ها در بخش آموزش و مربی و داور فعالیت خود را آغاز کند.

مجمع انتخابات هیئت تنیس استان بوشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، دبیر فدراسیون تنیس و اعضای مجمع برگزار و علی ماهینی با ۱۴ رأی اعضای مجمع به‌عنوان رئیس جدید هیئت تنیس استان بوشهر انتخاب شد.