تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3717397
شناسه : 3717397
تاریخ :
وصول ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در قزوین اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در آمد مالیات بر ارزش افروده وصول و بین شهردار، دهیاری ها و عشایر توزیع شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود موسوی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در آمد مالیات بر ارزش افروده وصول و بین شهرداری ها، دهیاری ها و عشایر توزیع شده است.

وی افزود: به طور میانگین برای هر شهروند در استان قزوین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان قزوین توزیع شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از تمدید مهلت تسلیم اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقیقی و ارزش افزوده خبر داد و عنوان کرد: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی تا نیمه مرداد ماه و مهلت تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده فصل اول تا پایان مرداد ماه تمدید شده است.

وی ادامه داد: برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و مستغلات تمدیدی در نظر گرفته نشده و باید اظهارنامه تا پایان تیرماه به این اداره کل تحویل داده شود.

موسوی با بیان اینکه ۹۲ درصد خوداظهاری های مالیاتی در استان قزوین پذیرفته شده است، بیان کرد: فقط اظهار نامه ۸ درصد مودیان بررسی شده است.

وی تاکید کرد: ۱۰۸ هزار و ۲۶۳ مودی صنفی در استان قزوین شناسایی شده اند که تنها اظهار نامه مالیاتی ۹ هزار و ۲۸۳ مورد از این صنوف رسیدگی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با بیان اینکه مالیات ۲۷ هزار و ۲۶۹ مؤدی در استان قزوین صفر شده است، اضافه کرد: ۹ هزار ۹۲۵ مؤدی نیز تنها از ۱۰۰۰ تومان تا ۲ میلیون تومان مالیات پرداخت کرده اند.