تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3717368
شناسه : 3717368
تاریخ :
آفرین‌واره بین‌المللی راوی عشق در زنجان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری دومین آفرین‌واره بین‌المللی راوی عشق خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر حاج‌علی‌اکبری، ظهر چهارشنبه در نشست خبری دومین آفرین‌واره بین‌المللی راوی عشق اظهار کرد: استان زنجان در قالب قرارگاه شهید آوینی ۶ برنامه فرهنگی و هنری را پیش‌بینی کرده که یکی از آن‌ها آفرین‌واره فیلم و عکس راوی عشق است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه قرار بود در سطح ملی برگزار شود، ابراز کرد: با هماهنگی به عمل آمده قرار شد امسال به شکل بین‌المللی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هدف از این آفرین‌واره را ترویج فرهنگ عاشورایی خواند و گفت: با توجه به اشتهار استان زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی، این برنامه یک رویداد ارزش آفرین محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آفرین‌واره از ۲۳ تا ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: این رویداد شامل دو بخش فیلم و عکس است که بخش فیلم در دو حوزه مستند و داستانی پیش‌بینی شده است.

حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: بخش عکس نیز در دو قسمت عکاسی حرفه‌ای با دوربین‌های حرفه‌ای و پویش مردمی با تلفن همراه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این آفرین‌واره با محوریت رویدادهای مذهبی است و با دو پایگاه مذهبی زنجان حسینیه اعظم و زینبیه اعظم شرکت خواهند کرد.

تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری بین‌المللی بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان زنجان منعقد شد.