تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3716674
شناسه : 3716674
تاریخ :
ضرورت بارگذاری پروژه‌های عمران روستایی استان تهران در سامانه اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران از نظارت بر پروژه های روستایی استان طی سه ماهه دوم سال خبر داد و گفت: پروژه های عمرانی در سامانه نظارت نهاد ریاست جمهوری بارگذاری شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید حبیب موسوی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری جلسات هماهنگی با کارشناسان فرمانداری‌ها بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: با توسعه مناطق روستایی و محروم از مهاجرت‌های روستایی، جلوگیری می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر ضرورت بارگذاری پروژه‌های عمران روستایی در سامانه نظارت نهاد ریاست جمهوری گفت: در این خصوص به کارشناسان فرمانداری‌ها بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با روستا، آموزش‌های لازم ارائه شده است.

موسوی عنوان کرد: این جلسات آموزشی بر اساس برنامه زمان بندی طی هفته جاری در محل اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شد.

مدیر کل امور روستایی با اشاره به ابلاغ فرآیند نظارت بر پروژه‌های روستایی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۳ از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور بیان کرد: ثبت به موقع گزارش در سامانه نظارت بر خط از اهمیت ویژه ای برخوردار است.