تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3715828
شناسه : 3715828
تاریخ :
«اسرائیل» در پایین‌ترین جایگاه خود از زمان تأسیس تاکنون قرار دارد اقتصاد ایران: رسانه‌های صهیونیستی به شکست تل آویو در جنگ علیه نوار غزه بعد از گذشت بیش از ۹ ماه اذعان کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: عملکرد کنونی تل آویو باعث تحقق پیروزی مطلق در غزه نخواهد شد بلکه به تشدید شکست ما می‌انجامد. ما باید برای دستیابی به توافق تبادل اسرا و آتش بس در غزه تلاش کنیم چرا که گزینه‌های بعدی بسیار بدتر خواهند بود.

این رسانه‌ها اضافه کردند: تل آویو در این جنگ نه به پیروزی عادی و نه پیروزی مطلقی که نتانیاهو وعده آن را داده بود نخواهد رسید.

رسانه‌های عبری زبان ادامه دادند: تاکنون صدها نظامی کشته شده‌اند و تقریباً هر روز شاهد کشته شدن تعداد بیشتری از نظامیان هستیم. ده‌ها هزار نفر خانه‌های خود را ترک کرده‌اند و شرکت‌های زیادی منحل شده‌اند. جایگاه تل آویو از زمان تأسیس آن در پایین‌ترین حد ممکن قرار گرفته و هر روز حملاتی بیشتری علیه ما انجام می‌شود.

آنها تاکید کردند: در مقابل، یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در غزه موفق شد مسأله فلسطین را بار دیگر برجسته کند. وی توانست از تل آویو سلب مشروعیت کرده و روند عادی سازی روابط با عربستان را به شکست بکشاند.

این رسانه‌ها تصریح کردند: تل آویو در حالی بر پیش گرفتن استراتژی چکش اصرار دارد که این راهبرد شکست خورده است.