تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3715787
شناسه : 3715787
تاریخ :
بازگشت ستاره‌ها و افزایش جذابیت‌ها/خروج مدعیان قهرمانی از تک قطبی اقتصاد ایران: فصل جدید لیگ برتر فوتسال در حالی از ۲۲ تیر آغاز خواهد شد که به نظر می رسد برخلاف فصل گذشته، گیتی پسند تنها مدعی کسب عنوان قهرمانی نباشد و بازگشت لژیونرها به حساسیت های لیگ بیفزاید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید لیگ برتر فوتسال در سال ۱۴۰۳ از ۲۲ تیر آغاز خواهد شد و ۱۴ تیم حاضر در این رقابت ها برای کسب نتیجه مطلوب خود تلاش خواهند کرد.

یکی از تفاوت های بزرگ فصل کنونی لیگ برتر با فصل گذشته در حضور ستاره ها در این مسابقات است. ۴ بازیکنی که فصل قبل به عنوان لژیونر در لیگ فوتسال اسپانیا حضور داشتند در فصل جدید راهی تیم های ایرانی شدند که همین مساله به هیجان و زیبایی های این لیگ خواهد افزود.

گیتی پسند: محمد کشاورز

در فصل گذشته لیگ برتر، تیم فوتسال گیتی پسند با هدایت محمد کشاورز و به لطف حضور بازیکنان ملی پوش خود توانست با اقتدار قهرمان لیگ شود و در فصل جدید هم این تیم را باید یکی از مدعیان قهرمانی بدانیم. محمد کشاورز ملی پوش پیشین تیم ملی فوتسال ایران در فصل جدید هم هدایت اصفهانی ها را برعهده خواهد داشت.

محمد حسین درخشانی، امیر حسین داوودی، مهدی کریمی، مسعود یوسف و سعید احمدعباسی از جمله بازیکنان این تیم در فصل جدید خواهند بود.

بازگشت ستاره‌ها و افزایش جذابیت‌ها/خروج مدعیان قهرمانی از تک قطبی

مس سونگون: حمید بی غم

تیم فوتسال مس سونگون که سابقه ۵ دوره قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد در فصل گذشته با هدایت اسماعیل تقی پور کار خود را آغاز کرد و در هفته های پایانی، حمید بی غم جای او را گرفت و در نهایت در رده دوم به کار خود پایان داد. این تیم در فصل جدید هم با حمید بی غم کار خود را آغاز خواهد کرد.

فرهاد فخیم، بابک نصیری، علی اصغر حسن‌زاده، بهروز عظیمی و مهدی جاوید از جمله بازیکنان کلیدی مس سونگون در فصل پیش رو هستند. این تیم در فصل جدید از چند بازیکن جوان هم بهره خواهد برد. جعفر اصلانی، امید بابائیان، حسین ستاری، امیررضا دلیرنیا، علیرضا علی‌یاری و امیرمهدی محمدیان با نظر حمید بی‌غم از تیم‌های امید و جوانان به تیم بزرگسال اضافه شدند.

گهرزمین سیرجان: حسین افضلی

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در فصل گذشته جایگاهی تاریخی را برای خود رقم زد و عنوان سوم را به دست آورد. این تیم در فصل جدید با هدایت حسین افضلی به مصاف رقبای خود خواهد رفت و با توجه به خریدهایی که انجام داده است باید از الان تیم سیرجانی را یکی از مدعیان قهرمانی بدانیم.
گهرزمین در فصل جدید با ۳ بازیکن لالیگایی یعنی حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور به مصاف رقبا خواهد رفت.

بازگشت ستاره‌ها و افزایش جذابیت‌ها/خروج مدعیان قهرمانی از تک قطبی

سن ایچ ساوه: حسین صبوری

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در فصل قبل جایگاه چهارم را از خود کرد و در فصل جدید با هدایت حسین صبوری امیدوار است بتواند عملکرد موفقی از خود نشان دهد. مسعود عباسی، رضا سپندار، فردین قاسمی، مهرداد عامری و محمدجواد بدرخانی از جمله بازیکنان سن ایچ در فصل پیش رو هستند.

پالایش نفت بندرعباس: عباس روزپیکر

تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در فصل گذشته لیگ برتر عنوان پنجمی را به خود اختصاص داد. هدایت پالایش نفت بندرعباس را عباس روزپیکر برعهده دارد و از حضور بازیکنانی مانند بهنام فکور، افشین علیزاده و علی عابدین را در اختیار خواهد داشت.

آنا صنعت پاسارگاد قم

تیم آنا صنعت هم در فصل گذشته رده ششم را از آن خود کرد.

فرش آرا: سیداحمد شفیعی

تیم هفتم فصل گذشته لیگ برتر در فصل جدید با هدایت سیداحمد شفیعی به مصاف رقبا خواهد رفت. شفیعی از ابتدای تاسیس باشگاه فرش آرا به عنوان بازیکن و مربی فعالیت داشته و به عنوان سرمربی با امیدهای فرش آرا به عنوان نائب قهرمانی ایران رسیده است. فرش آرای مشهد که یکی از با سابقه ترین تیم های لیگ برتر فوتسال کشور است در فصل گذشته با ضایعه بزرگ از دست دادن بازیکن این تیم یعنی علی اسعدی مواجه شد.

بازیکنان این تیم تصمیم دارند تمام تمام خود را به کار بگیرند و برای یاد و خاطره او به افتخاری جدید دست پیدا کنند. علی سروری، سجاد عادلی پور، سینا اسدی و سجاد امانی از جمله بازیکنان فرش آرا در فصل آینده هستند.

شهرداری ساوه: رضا لک

تیم فوتسال شهرداری ساوه در فصل گذشته لیگ برتر رده هشتم را از آن خود کرد. هدایت این تیم در فصل جدید را رضا لک برعهده دارد. محمد نصیری، فرزاد رعیت، امیر حسین ابطحی، محمد حسین فهیمی و سامان قزوینی پور هم از جمله بازیکنان شهرداری ساوه در فصل جدید خواهند بود.

بازگشت ستاره‌ها و افزایش جذابیت‌ها/خروج مدعیان قهرمانی از تک قطبی

کراپ الوند: سعید کشاورزی

تیم فوتسال کراپ الوند در فصل گذشته در رده نهم قرار گرفت و با هدایت سعید کشاورزی پا به فصل جدید لیگ برتر خواهد گذاشت. از جمله بازیکنان کراپ الوند می توان به سعید مومنی، سعید ممبینی، علی اکرمی، علی مروتی، عرفان محمدیان، علی شیری و سجاد یوسف خان اشاره کرد.

سفیر گفتمان: رضا زرخانلی

سفیر گفتمان هم تیم دهم فصل گذشته لیگ برتر است که با هدایت رضا زرخانلی در فصل پیش رو به مصاف حریفان می رود. علیرضا جعفری دروازه بان تیم ملی افغانستان، مهران غلامی بازیکن تیم ملی افغانستان، خداداد ابراهیمی، سعید بیگدلی، هادی افشار، امیرحسین تقوی، عرفان محمدپور، علی صادقی، امیرحسین رحیم زاده، مرتضی فرزانیان و علی آذری از جمله بازیکنان سفیر گفتمان هستند.

فولاد زرند: وحید محسنی

تیم فولاد زرند هم که در فصل گذشته در رده یازدهم قرار گرفت امیدوار است در فصل جدید با هدایت وحید محسنی جایگاه بهتری از آن خود کند

ایرالکو اراک: مسعود کیانفر

تیم ایرالکو اراک هم تیم سیزدهم جدول رده بندی بود که با هدایت محمود خوراکچی روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. در فصل جدید مسعود کیانفر هدایت ایرالکو را برعهده خواهد داشت

تیم های تازه وارد

در فصل جدید لیگ برتر فوتسال شاهد حضور دو تیم فولاد هرمزگان با هدایت علی امیری و نفت اصفهان با هدایت رضا صادقی خواهیم بود که از لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردند.

برنامه هفته اول لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

بازگشت ستاره‌ها و افزایش جذابیت‌ها/خروج مدعیان قهرمانی از تک قطبی