تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3715717
شناسه : 3715717
تاریخ :
امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم اقتصاد ایران: همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه موفقیت دولت نه موفقیت شخص که به معنای موفقیت نظام است، گفت: امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر دوشنبه در جمع مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در استان همدان بیان کرد: تلاش‌های ستادهای انتخاباتی در راستای تحقق مشارکت حداکثری قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی کلمه به نقش مردم اعتقاد دارند، افزود: مشارکت پر شور مردم در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت و تحریم انتخابات به کار گرفته بود، مرهون زحمات همه ستادها است.

شعبانی با بیان اینکه فضای رقابت دیروز، باید به رفافت و همدلی برای رفع مشکلات کشور تبدیل شود، اظهار کرد: هنر سیاست‌مداران، به خصوص رئیس جمهور منتخب در این است که از فضای انتخاباتی عبور و برای حل مشکلات با تمام وجود تلاش کنند.

امام جمعه همدان بیان کرد: سیاست رهبر معظم انقلاب حمایت از دولت‌هاست و امروز باید همه از این سیره تبعیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه موفقیت دولت نه موفقیت شخص که به معنای موفقیت نظام است، تصریح کرد: امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم.

شعبانی عنوان کرد: برای رفع مشکلات استان همدان و دغدغه‌های مردم خصوصاً در بحث مسکن، جمعیت و اشتغال همه در کنار هم باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی تحلیل‌های اشتباه و مرز بندی‌ها امروز به صلاح کشور نیست، افزود: در دوران مسئولیت‌ها، مهم استفاده از این فرصت محدود برای حل مشکلات و خدمت به مردم است.

شعبانی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب، قدردان اعتماد مردم باشد و از آن برای خدمت به مردم استفاده کند.