تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3715656
شناسه : 3715656
تاریخ :
وزیر بهداشت به پزشکیان تبریک نگفت!؟ اقتصاد ایران: با گذشت شش روز از انتخاب پزشکیان به عنوان رئییس جمهور ایران وزیر بهداشت هنوز هیچ واکنشی نشان نداده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

در زمان تصدی عین اللهی به عنوان وزیربهداشت شاهد پیام های متعدد و به مناسبت های مختلف از سوی وی بودیم .پیامهایی که به مناسبت های مختلف حاوی محتواهای تبریک و تسلیت صادر میکرد .همین چند روز پیش ز عین اللهی با صدور پیامی انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را تبریک گفت اما با گذشت چندین روز از پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ، هنوز خبری از صدور پیام تبریک به رییس جمهور منتخب مردم نیست.

جالب است که عین اللهی به عنوان پزشک از همکاران قدیم پزشکیان در نظام سلامت بوده است. او در دوره وزارت دکتر پزشکیان رییس دبیرخانه شورای تخصصی بوده و از مشاوران پزشکیان محسوب میشده است.

دکتر پزشکیان اولین رییس جمهور برخواسته از کادر سلامت کشور با سابقه ی سکان داری وزارت بهداشت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی است.هرچند مشخصا در منش سیاسی هر دو تفاوت هایی وجود دارد اما اخلاق حکم میکند که وزیر بهداشت هم مانند دیگر وزرا و مسوولینی که تفاوت دیدگاه سیاسی با او دارند حداقل یک پیام تبریک به نمایندگی از نظام سلامت برای رییس جمهور منتخب ارسال کند.