تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3715473
شناسه : 3715473
تاریخ :
لغو ۱۳۰۰ پرواز در آمریکا به علت طوفان شدید اقتصاد ایران: در پی شدت گرفتن طوفان بریل در آمریکا، خطوط هوایی این کشور، امروز بیش از ۱۳۰۰ پرواز را لغو کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی شدت گرفتن طوفان بریل در بخش های مختلف آمریکا، خطوط هوایی این کشور، امروز بیش از 1300 پرواز را لغو کردند.

براساس اعلام وب سایت ردیابی پروازها، فلایت اور، بر اثر شدت گرفتن این طوفان، در مجموع 1331 پرواز لغو و 505 پرواز با تاخیر انجام شد.

همچنین خطوط هوایی یونایتد و جنوب غربی با اشاره به اینکه طوفان بریل پروازها در فرودگاه های آستین، کورپوس کریستی، هارلینگن و هاستون را تحت تاثیر قرار داده، هشدارهای مربوط به سفر، صادر کردند.

مرکز ملی طوفان آمریکا اعلام کرد طوفان بریل که تاکنون ویرانی های گسترده‌ای را در حوزه دریای کارائیب بر جای گذاشته، تاکنون باعث کشته شدن دستکم 11 نفر شده است و ممکن است با تقویت شدت طوفان که امروز باعث رانش زمین در تگزاس شده، به اولین طوفان درجه 5 ارتقا یابد.

براساس این گزارش، به دلیل شدت این طوفان، بزرگترین بندر تگزاس بسته و عملیات ها و ترافیک دریایی در آن مختل شده است.

همچنین بر اثر این طوفان، برق دستکم 300 هزار مشترک در تگزاس قطع و بسیاری از ساختمان ها تخریب شده است.

در همین حال سازمان هوانوردی فدرال درباره تحت تاثیر قرار گرفتن سفرها در سراسر کشور به دلیل وقوع این طوفان هشدار داد.   

همچنین مدارس مناطق درگیر طوفان، اعلام کردند که با نزدیک شدن طوفان مدارس را می بندند و مقامات شهری دستور تخلیه ساکنان شهرهای ساحلی را صادر کردند.        

براساس این گزارش، این طوفان پیش از ایجاد رانش زمین، از آبهای گرم خلیج مکزیک عبور کرد و انتظار می رود به سرعت از شدت آن کاسته شود.

 

انتهای پیام/