تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3715348
شناسه : 3715348
تاریخ :
آغاز عرضه مجهزترین کراس اوور وارداتی در سامانه اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت دیار خودرو مدتی قبل خبر داد که قصد دارد تا خودرو Beijing X۵۵ را به‌صورت وارداتی عرضه کند. این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران به‌صورت رسمی از این خودرو رونمایی کرد و اکنون در آخرین لیست منتشرشده از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه نام دیار خودرو و خودرو X۵۵ Beijing دیده می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  خودرو X55 Beijing از لحاظ فنی و آپشنی مزیت‌های رقابتی فوق‌العاده‌ای دارد و علاوه بر اینکه قدرت و گشاورش نسبت به رقبا هم کلا خود بیشتر است آپشن های خاصی همچون اتوپارک فعال را نیز دارا است. به بهانه این عرضه در این مطلب نگاهی به این محصول لوکس و قدرتمند خواهیم انداخت.

بیجینگ (Beijing)  برند جدید گروه خودروسازی بایک، شریک تجاری مرسدس بنز در چین می باشد.

این خودرو که تقریباً پرشتاب‌ترین کراس اوور وارداتی به‌حساب می‌آید از یک موتور 1.5 لیتری توربو باقدرت 185 اسب بخار و گشتاور 305 نیوتن متر بهره می‌برد که یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه 7 سرعته مجهز شده تا قدرت و توان موتور را به چرخ‌های جلو انتقال دهد.

 

برند بایک همیشه بر روی توانمندی موتور و قوای محرکه تأکید بسیاری داشته و به‌عنوان‌مثال در همین خودرو، موتور نصب‌شده بر روی آن حدود 15 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به رقبا خود تولید می‌کند.

این خودرو در کلاس چانگان CS55Plus و چانگان Uni-T سایپا قرار دارد ولی توانایی‌های فنی آن نسبت به رقیب اصلی وارداتی خود یک سر و گردن بالاتر است. این خودرو در بسیاری از کشورهای مطرح جهان عرضه‌شده و در بازار روسیه هم جایگاه بسیار خوبی دارد.

طراحی ایکس55 بسیار مدرن است و در نمای ظاهری و داخلی از ظرایف زیادی برخوردار است. چراغ‌های جلو و طرح جلوپنجره در این خودرو بسیار جذاب هستند و دستگیره‌های مخفی این خودرو که بعد از باز کردن خودرو با ریموت از بدنه بیرون می‌آیند.

در داخل اتاق نیز طراحی صندلی‌ها، داشبورد و ادوات دیگر بسیار مدرن و جسورانه طراحی‌شده‌اند. صندلی‌های اسپرت، کنسول میانی با طراحی معلق، دریچه‌های سیستم تهویه متفاوت همه و همه با الگو گرفتن از کابین جت جنگنده طراحی‌شده‌اند.