تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3715340
شناسه : 3715340
تاریخ :
شهروندان قمی از تردد در مکان‌های عمومی پرهیز کنند اقتصاد ایران: قم- مدیر گروه سلامت محیط زیست استان قم گفت: افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی، زنان باردار و گروه‌های سنی خاص توصیه می‌شود تا حتی‌الامکان از تردد در مکان‌های عمومی پرهیز کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نرجس جعفری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به صدور وضعیت نارنجی برای هوای استان قم، هوای استان در وضعیت نامطلوب و بسیار ناسالمی قرار دارد.

مدیر گروه سلامت محیط زیست و کار مرکز بهداشت استان قم بیان کرد: هوای استان قم با افزایش سرعت وزش باد و تقویت الگوی انتقالی گرد و خاک رو به رو است و عوارضی را همچون کاهش دید افقی و کیفیت هوا، تشدید آلودگی هوا و افزایش شاخص آلودگی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا به دلیل افزایش باد و گرد و خاک و شرایط بسیار ناسالم هوایی، ادارات استان قم به جز دستگاه‌های خدمت رسان در روز دوشنبه ۱۸ تیرماه تعطیل هستند.

جعفری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامطلوب آب و هوایی به همه شهروندان مخصوصاً افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی، زنان باردار و گروه‌های سنی خاص توصیه می‌شود تا حتی‌الامکان از تردد در مکان‌های عمومی پرهیز کنند.