تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3715063
شناسه : 3715063
تاریخ :
تبریک جبهه مردمی ایران قوی به پزشکیان رئیس جمهور منتخب اقتصاد ایران: جبهه مردمی ایران قوی در بیانیه‌ای انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جبهه مردمی ایران قوی در بیانیه‌ای در خصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: پیروزی جناب دکتر مسعود پزشکیان در رقابت انتخاباتی تیرماه 1403 را به ایشان تبریک می‌گوییم. امیدواریم در امتداد فعالیت‌های جهادی «رئیس‌جمهور شهید خدمت» و برطرف‌سازی مشکلات کشور بویژه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، قدرت‌افزایی ملی و پیشبرد امور از همه ظرفیت‌های موجود استفاده نمایند.

 
متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیانیه جبهه مردمی ایران قوی

انتخابات؛ نمود عینی جمهوریت و مزیت نسبی انقلاب اسلامی در گردش مسالمت‌آمیز قدرت و مردمی بودن حکمرانی است. انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری چهاردهم در تیرماه 1403 نیز، از جمله مظاهر عرصه تعیین سرنوشت مردم و مردمی بودن نظام اسلامی است که ذیل رهبری دهیانه مقام معظم رهبری و جهت‌گیری الهی ایشان به نحوی پیروزمندانه، منتج به مشارکت بالای ملت ایران در این کارزار گردید.

جبهه مردمی ایران قوی، ضمن تبریک این حضور باشکوه ملت و تعظیم در برابر زمان‌شناسی مردم ایران موارد ذیل را اعلام می‌دارد:

1-به‌جاست تا به پاس شکست دشمن در تحریم انتخابات و حضور اقتدار افرین ملت ایران به پای صندوق‌های رای سرنوشت‌ساز، شکرگزار درگاه خداوند متعال بود و از ملت فهیم و بصیر ایران قدردانی و سپاسگزاری نمود.

2-شکوه این انتخابات در درجه اول متعلق به ملت ایران و رهبری داهیانه انقلاب اسلامی است و سپس عرصه هنرورزی جناح‌ها، جریان‌ها و گروه‌های سیاسی انقلاب اسلامی در آفرینش این حضور است.

3-به‌جاست تا به روح بلند شهید جمهور آیت‌الله دکتر شهید رئیسی(رحمه الله علیه) درود فرستاده و راه وی را به عنوان یک مسیر عزتمند فراروی جمهوری اسلامی یادآور شد، که بایستی همواره مورد توجه باشد.

4-پیروزی جناب دکتر مسعود پزشکیان در رقابت انتخاباتی تیرماه 1403 را به ایشان تبریک می‌گوییم. امیدواریم در امتداد فعالیت‌های جهادی «رئیس‌جمهور شهید خدمت» و برطرف‌سازی مشکلات کشور بویژه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، قدرت‌افزایی ملی و پیشبرد امور از همه ظرفیت‌های موجود استفاده نمایند. اتکا به توان داخلی کشور، ایجاد وفاق ملی و همدلی، حضور قاطعانه در میادین بین المللی برای احقاق حقوق ملت، هماهنگی با قوای دیگر و تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش همه‌جانبه برای پیشرفت کشور و دستیابی به قله ایران قوی و مقتدر در صحنه بین‌المللی و در عرصه‌های مختلف، انتظار همگان از ایشان است.

5-از اشخاص انقلابی حاضر در رقابت‌ها چون آقایان دکتر قالیباف، دکتر جلیلی، دکتر زاکانی، دکتر قاضی‌زاده هاشمی و حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی که برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کردند، قدردانی نموده و امید است تمام توان خود را برای اعتلای کشور در کنار رئیس جمهور محترم و منتخب به‌کار گیرند.

6-از تمامی اعضاء و همراهان خود در جبهه مردمی ایران قوی در سراسر کشور که نسبت به حضور حداکثری مردم در انتخابات و رقم زدن یک حماسه تاریخی دیگر در قاب انقلاب اسلامی، کوشش ورزیدند تشکر می‌نماییم.

امیدواریم ملت بزرگ ایران، در بستر اتحاد، ولایتمداری، پایبندی به مبانی انقلاب، دشمن شناسی و شناخت دقیق از زمان و وضعیت حال جهانی بخصوص منطقه، مسیر رسیدن به اعتلا و توفیق را در بستر انقلاب اسلامی به پیش برده و همواره قرین موفقیت و پیروزی باشند.

انتهای پیام/