تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3714878
شناسه : 3714878
تاریخ :
رشد ۱۱ درصدی پذیرش و اعزام مسافر در فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه از رشد یازده درصدی پذیرش و اعزام مسافر طی سه ماهه نخست سال جاری در فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مجتبی بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با عنایت به اجرای پروژه بهسازی باند و همچنین عوامل پروازی فرودگاه در حال حاضر ۵۸ پرواز به مقاصد، تهران، مشهد، قشم و عسلویه در طول هفته از فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه انجام می‌شود.

وی افزود: طی سه ماهه سال جاری ۵۰۰ پرواز در فرودگاه کرمانشاه نشست و برخواست داشته که نسبت به سال گذشته شاهد رشد پنج درصدی در این زمینه بوده‌ایم.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه همچنین تصریح کرد: طی سه ماهه اول سال جاری ۵۰ هزار و ۹۳۲ مسافر اعزام و پذیرش شده که در این زمینه شاهد رشد یازده درصدی بوده‌ایم.

بیاتی با اشاره به قدمت باند فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: بخاطر وضعیت نامناسب باند، نسبت به بهسازی باند اصلی فرودگاه اقداماتی صورت گرفت و همچنین باند دوم احداث و از اردیبهشت ماه سال گذشته عملیاتی شده است.

وی در خصوص بهسازی باند اصلی فرودگاه تصریح کرد: در اردیبهشت ماه سال گذشته باند اصلی تحویل پیمانکار داده شد و تاکنون از لحاظ فیزیکی پیشرفت ۶۲ درصدی دارد و پیش بینی می‌شود تا شهریور سال جاری این پروژه تکمیل شود.

بیاتی ادامه داد: با توجه به فاصله ۲ ساعته فرودگاه کرمانشاه با استان‌های همجوار و قرار گرفتن آن در مسیر عتبات عالیات تعداد پروازها در حال حاضر پاسخگوی تقاضای مسافرین و زائران نیست.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر آن است که با توسعه و عملیاتی شدن باند اصلی و همچنین تقویت ناوگان شرکت هواپیمایی بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.