تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3714665
شناسه : 3714665
تاریخ :
آمادگی ۴۳ مجتمع خدماتی همدان برای خدمات‌دهی به مسافران تابستانی اقتصاد ایران: همدان-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی همدان برای خدمات‌دهی به مسافران تابستانی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی مدیر این اداره کل اظهار داشت: مجمتع های خدمات رفاهی مکلف شده‌اند تا برای بهبود خدمات رسانی به مسافران، نسبت به نظافت و ارتقای بهداشت مکان‌های مختلف از جمله سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها اقدام کنند و نسبت به فراهم آوردن شرایط خدمات بهتر در زمینه فنی و تعمیرات، تعویض روغن و آپاراتی‌ها، اقدام کنند.

آهکی تصریح کرد: ضرورت آمادگی نظافت و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دوره‌ای متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده که به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت، رستوران‌ها، واحدهای اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید به عمل می‌آورد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان گفت: از همه هموطنان و هم استانی‌های گرامی خواهشمندیم در صورت داشتن هرگونه شکایات، انتقادات و پیشنهادات در مورد مجتمع‌های خدماتی رفاهی با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی این استان، آماده خدمات رسانی به مسافران عبوری از این استان هستند.