تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3714566
شناسه : 3714566
تاریخ :
برگزاری بیست‌ویکمین نشست بچه‌های رستا با حال و هوای انتخابات اقتصاد ایران: بیست و یکمین نشست «بچه‌های رستا» با محوریت اولویت‌های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران و نیم‌نگاهی به انتخابات فردا دوشنبه ۱۸ تیر در مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین نشست «بچه‌های رستا» توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸، سراغ اولویت‌های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران رفته و نیم‌نگاهی به انتخابات اخیر دارد.

این جلسه حال و هوای انتخاباتی داشته و با شعار «اگر شما رئیس جمهور بودید ...» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود. محور اصلی این ویژه برنامه، گفت‌وگوی نوجوانان درباره انتخابات و اولویت‌های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شرایطی برگزار شد که بخش مهمی از شرکت‌کنندگان در آن جوانان و رای اولی‌ها بودند. انتظارات و خواسته‌های آنان از رییس جمهور منتخب موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دختران نوجوان فعال فرهنگی مسجد امام حسین (ع) منطقه ۸ شهرداری، مهمان اصلی این ویژه برنامه هستند و در گفت‌وگویی دوستانه درباره موضوع مذکور صحبت می‌کنند.

بیست و یکمین نشست «بچه‌های رستا» دوشنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۶ در مسجد امام حسین (ع) واقع در نارمک، انتهای خیابان گلستان، داخل ۴۶ متری ثانی برگزار می‌شود.