تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3714500
شناسه : 3714500
تاریخ :
۸۵۰ مبلغ در ماه محرم به نقاط مختلف هرمزگان اعزام شدند اقتصاد ایران: بندرعباس- مسوول واحد اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ۸۵۰ مبلغ و مبلغه همزمان با آغاز ماه محرم، برای تبلیغ دین و بیان معارف اسلامی به مناطق مختلف استان هرمزگان اعزام شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری‌مهر، مسؤول واحد اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه اعزام این مبلغان گفت: ۲۵۰ نفر از مبلغان اعزامی از استان‌های خراسان رضوی، قم و اصفهان و ۶۰۰ نفر نیز از روحانیان خود استان هستند.

حمید غلامپور پیش‌بینی کرد: تا پایان ماه محرم، ۵۰ مبلغ دیگر نیز به مناطق مختلف استان هرمزگان اعزام شوند.

وی بیان کرد: این مبلغان اعزامی در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و طرح هجرت در شهرها و روستاها مستقر می‌شوند که تبلیغ دین مبین اسلام، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، اطلاع رسانی دینی، بیان آسیب‌های اجتماعی و بیان احکام شرعی و برپایی نماز جماعت از برنامه‌های مبلغان اعزامی است.

مسؤول واحد اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: جریان سازی با محوریت گفتمان و مقاومت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی، ساماندهی مراسم عزاداری، حلقه‌های تربیتی و تشکیل گروه‌های جهادی از جمله برنامه‌های اجرایی این مبلغان است.

غلامپور ادامه داد: به هیأت‌های مذهبی تاکید کرد: در کنار شور به شعور حسینی نیز توجه شود و آگاهی‌های دینی مردم ارتقا یابد.