تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3714444
شناسه : 3714444
تاریخ :
حزب اسلامگرای مغرب رژیم اسرائیل را وحشی خواند اقتصاد ایران: دبیرکل حزب اسلامگرای عدالت و توسعه مغرب رژیم اسرائیل را « بی رحم و وحشی» خواند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « عبدالاله بنکران» دبیرکل حزب اسلامگرای عدالت و توسعه مغرب در نشست دبیرخانه این حزب ( عالی ترین نهاد اجرایی ) که در رباط برگزار شد، اظهار داشت: رژیم اسرائیل دولتی بی رحم ، وحشی و غیرقابل قبول است که هیچ گونه ارتباط و همکاری با آن مناسب نیست.

مغرب در دسامبر 2020 با میانجیگری آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امضاء کرد. این توافقنامه با اعتراض شماری از  احزاب سیاسی مواجه شد و مردم مغرب در تظاهرات ضد صهیونیستی خود طی 9  ماه گذشته همواره  خواستار لغو این  توافقنامه شده‌اند.

دبرکل حزب عدالت و توسعه و نخست وزیر سابق مغرب گفت: اقداماتی که رژیم اسرائیل ( حملات علیه فلسطینیان ) انجام داد سبب شد تا عملیات طوفان الاقصی انجام شود.

وی با اشاره به جنایات نظامیان صهیونیستی در نوار غزه تصریح کرد: اقداماتی که رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی مرتکب می‌شود ممکن است به نابودی این رژیم منجر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالاله بنکران با ابراز شگفتی از پایداری مقاومت و ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: آنان به غیر از اسلام به چیز دیگری راضی نشدند و با همین اسلامگرایی اقدامات معجزه آسایی انجام دادند و نسبت به آن پایدار هستند.

وی  تصریح کرد: مقاومت فلسطینی و پایداری مردم در نوار غزه  شگفت انگیز و اسطوره‌ای است.

دبیرکل حزب عدالت و توسعه مغرب از کشورهای عربی خواست روی رژیم صهیونیستی به عنوان یک کشور قدرتمند شرط بندی نکنند و موضع خود را در این زمینه اصلاح کنند.

در جریان حملات وحشیانه نظامیان صهیونیستی به نوار غزه افزون بر 125 هزار فلسطینی شهید و مجروح شده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. این درحالی است که ساکنان این باریکه در محاصره همه جانبه رژیم اسرائیل قرار دارند و ماه‌هاست در گرسنگی و محرومیت از مواد غذایی و دارویی به سر می‌برند.

انتهای پیام/