تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3714361
شناسه : 3714361
تاریخ :
همراهی مردم و دولت ارتقای کیفیت زندگی هم‌وطنان را به دنبال دارد اقتصاد ایران: یزد- نماینده مردم اردکان در مجلس، همدلی و همکاری تمامی اقشار و نهادها با دولت را موجب تحقق اهداف بلندمدت کشور و ارتقای کیفیت زندگی همه هم‌وطنان دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی پوردهقان اردکان در پیامی انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی را به مردم تبریک گفت و این انتخاب را حاصل رأی آگاهانه و هوشمندانه شما مردم عزیز و فهیم دانست که نشان از درک بالای شما از نیازهای کشور و اعتماد به توانمندی‌های مسعود پزشکیان دارد.

وی در این پیام تاکید کرد: رأی شما نمادی از امید و همبستگی ملی است و مسئولیت بزرگی را بر دوش رئیس‌جمهور منتخب نهاده است. امیدواریم که با همت، تدبیر و همدلی، کشور عزیزمان به سمت پیشرفت و توسعه‌ای همه‌جانبه حرکت کند و شاهد بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

در ادامه این پیام آمده است؛ همدلی و همکاری تمامی اقشار و نهادها با دولت محترم، می‌تواند موجب تحقق اهداف بلندمدت کشور و ارتقای کیفیت زندگی همه هم‌وطنان شود. از خداوند منان، توفیق روزافزون جناب آقای دکتر پزشکیان و تیم مدیریتی ایشان را در خدمت به مردم عزیز ایران مسئلت می‌نمایم.