تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3714071
شناسه : 3714071
تاریخ :
ارتقای امنیت اطلاعات شبکه با ایمن افزار وایـا اقتصاد ایران: شرکت فنی و مهندسی ایمن افزار وایـا، توسط جمعی از نخبگان دانشگاهی تأسیس شده است و در زمینه‌های اکتیو شبکه، امنیت و زیرساخت شبکه‌های کامپیوتری فعالیت دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

در سال 1394، دپارتمان فروش نرم‌افزارهای تخصصی و خدمات ارزشمند ثانویه راه‌اندازی شد که هدف اصلی آن، ارائه خدمات و نرم‌افزارهای تخصصی در حوزه‌های سازمانی، صنعتی، خدماتی و فرآیندی است. این شرکت با ارائه خدمات تخصصی استقرار و پشتیبانی، از رقبا متمایز شده است. دپارتمان نرم‌افزارهای تخصصی ایمن افزار وایـا، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای منتخب داخلی و خارجی را در حوزه‌های مختلف عرضه می‌کند. با تأکید بر نیازهای امنیتی سازمان‌ها، شرکت وایـا راهکارهای پیشرفته و متنوعی برای حفاظت از اطلاعات حساس و پاسخگویی به امنیت سازمان‌ها ارائه کرده است، از جمله عرضه مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای تخصصی و نوآورانه برای افزایش امنیت اطلاعات مشتریان خود.

چند مورد از راهکارهای وایـا

این شرکت برای پاسخگویی به نیازهای امنیتی سازمان‌ها و حفاظت از اطلاعات حساس، راهکارهای متنوع و پیشرفته‌ای ارائه کرده است. در ادامه به چند نمونه از این راهکارها اشاره شده است:

چند مورد از نرم‌افزار های افزایش امنیت اطلاعات وایـا

این شرکت با تمرکز بر نیازهای امنیتی سازمان‌ها، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای تخصصی برای افزایش امنیت اطلاعات ارائه کرده است. در ادامه به معرفی برخی از این نرم‌افزارهای کلیدی می‌پردازیم:

جمع‌بندی:

شرکت فنی و مهندسی ایمن افزار وایـا با تکیه بر تخصص جوانان بومی، جایگاه ویژه‌ای در صنعت فناوری اطلاعات کشور پیدا کرده است. این شرکت با راه‌اندازی دپارتمان فروش نرم‌افزارهای تخصصی، خدمات و اطلاعات در حوزه‌های نرم‌افزارهای سازمانی، صنعتی، خدماتی و فرآیندی ارائه می‌دهد و با خدمات تخصصی استقرار و پشتیبانی، از رقبا متمایز شده است. شرکت وایـا با تمرکز بر نیازهای امنیتی سازمان‌ها، راهکارهای پیشرفته‌ای مانند سامانه امن انتقال اطلاعات SAMAN، مدیریت USBها، فایل شیرینگ، پویشگر سارپ، سرویس SSO و نرم‌افزار سپر را توسعه داده است تا امنیت داده‌ها و مدیریت دسترسی‌ها را بهبود بخشد.

راه های ارتباطی با وایـا:

آدرس سایت: vayaco.ir

شماره تماس: 02188353955

"این مطلب تبلیغاتی است"