تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3713758
شناسه : 3713758
تاریخ :
پیام تبریک نماینده جهاد اسلامی فلسطین به پزشکیان اقتصاد ایران: ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، در پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، متن پیام تبریک ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین به مسعود پزشکیان منتخب ملت ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران  

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته  

مفتخرم انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه به جنابعالی و ملت سلحشور ایران تبریک و تهنیت عرض کنم.  

این انتخاب نشانه اعتماد ملت ایران به اندیشه و توانایی جنابعالی در زمینه هدایت کشور به طرف آینده ای روشن و پرثمر است.  

ما اطمینان داریم که جنابعالی به شکلی خستگی ناپذیر تلاش خواهید نمود تا آرمان های ملت ایران در همه زمینه ها را محقق نموده و جایگاه ایران را در جهان ارتقاء خواهید بخشید.

بنابراین، امیدوارم که دوران ریاست جمهوری جنابعالی مملو از دستاوردها و موفقیت ها پر ثمر بوده و بتوانید پیشرفت و شکوفایی را برای این سرزمین که به حق شایسته آن است، به ارمغان آورید.  

ملت فلسطین امیدوار است، جنابعالی همچون گذشته حامی حقوق مشروع آن بوده و در زمینه هر نوع تلاش به منظور تحقق عدالت و صلح در منطقه سهیم باشید.   

حمایت جنابعالی از ما ملت فلسطین در مبارزه مشروع مان تأثیر بزرگی در تحقق ثبات و پیشرفت جهانی خواهد داشت و معتقدیم که همکاری مشترک ما می تواند در ساختن آینده ای بهتر و عادلانه تر برای نسل های آینده مان مؤثر باشد.  

از خداوند متعال می خواهیم که شما را در وظایف سنگینتان موفق بدارد و گام های شما را در مسیر خیر برای این کشور و مردم آن استوار بدارد و به جنابعالی توانمندی عبور از بحران ها و رساندن ایران به اوج قله های پیشرفت ، عطا فرماید.

انتهای پیام/