تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3713582
شناسه : 3713582
تاریخ :
مشارکت ۵۶ درصدی کاشانی‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اقتصاد ایران: کاشان - فرماندار ویژه کاشان از مشارکت ۵۶ درصدی کاشانی‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مطلوب و شایسته چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کاشان اظهار داشت: خوشبختانه این انتخابات در هر دو مرحله بدون هیچ مشکلی و به نحو مطلوب برگزار شد.

وی ضمن تشکر از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان کاشان در جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات ابراز داشت: حضور حماسی و پرشکوه مردم دارالمومنین کاشان در این انتخابات نشانه ولایتمداری و ولایت پذیری مردم این منطقه است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به مشارکت ۵۶ درصدی مردم شهرستان کاشان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این در حالی است که در مرحله اول انتخابات شاهد مشارکت ۴۷/۷ درصدی مردم بودیم و این نشان می‌دهد که مشارکت مردم کاشان در مرحله دوم نسبت به مرحله اول بیش از هشت درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد کل آرا مأخوذه در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کاشان ۱۴۷ هزار و هشت رأی بوده است، گفت: از این تعداد ۹۲ هزار و ۲۲۶ رأی متعلق به سعید جلیلی و ۵۰ هزار و ۳۸۴ رأی متعلق به مسعود پزشکیان بوده است.