تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3712612
شناسه : 3712612
تاریخ :
هر رأی تیری است که به سمت دشمنان نظام و انقلاب رها می‌شود اقتصاد ایران: خرم‌آباد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود، تیری است که به سمت دشمن رها خواهد شد و یک‌بار دیگر مردم ناامیدی را به خیمه دشمن خواهند برد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت‌الله باقری با حضور در شعبه اخذ رأی دبستان توحید خرم‌آباد در سخنانی، اظهار داشت: امروز حضور مردم را در پای صندوق‌های اخذ رأی به‌صورت پرشور می‌بینیم.

وی با تأکید بر اینکه ملت و مردم ما آزمون داده هستند، در شرایط سخت و در ۴۵ سال گذشته در آزمون‌های مختلفی شرکت کرده‌اند و هر جا مردم قدم گذاشته‌اند پیروزی با مردم بوده است، گفت: همه تلاش دشمنان انقلاب اسلامی جدایی مردم و مسئولان است، اما این مردم ما هستند که آگاه و فهیم هستند و در دوران ۴۵ ساله، در حوادث مختلف، دفاع مقدس، بعد از دفاع مقدس، آزمون‌های سیاسی مختلف به ندای رهبر و امامین انقلاب لبیک گفته‌اند و پای نظام و انقلاب اسلامی آمده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: امروز هم یک‌بار دیگر شاهد حضور مردم عزیز در صحنه هستیم و امید داریم آنهایی که صدای ما را می‌شنوند، هر چه سریع‌تر خودشان را به صندوق‌های رأی برسانند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

سردار باقری، تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود، یک تیری است که به سمت دشمن رها خواهد شد و یک‌بار دیگر ناامیدی را به خیمه دشمن خواهند برد.