تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3712043
شناسه : 3712043
تاریخ :
۱۷۰۰ عامل اجرایی در ۵۴ شعبه انتخابات فیروزکوه را برگزار می کنند اقتصاد ایران: فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: ۱۷۰۰ عامل اجرایی در ۵۴ شعبه اخذ رای انتخابات فیروزکوه را برگزار می کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری منش شامگاه پنجشنبه در حاشیه روند آماده سازی صندوق‌ها و بازدید از شعب اخذ رأی انتخابات که با حضور رئیس دادگستری شهرستان، معاونین فرمانداری و مسئول کمیته اطلاع رسانی انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت: تمامی هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فیروزکوه انجام شده است.

وی افزود: ۵۴ شعبه اخذ رأی شامل ۲۹ شعبه ثابت و ۲۵ شعبه سیار در شهرستان فیروزکوه وجود دارد و این شعب در سطح شهرستان با اخذ آرا مردم، فرآیند انتخابات را انجام خواهند داد.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: با توکل به خداوند متعال، تمامی کارها و فعالیت‌ها مطابق قانون و برنامه زمان بندی، پیش رفته و اکنون صندوق‌ها برای استقرار در ۵۴ شعبه اخذ رأی فیروزکوه، آماده شده است.

حیدری منش اظهار کرد: ساعت هشت صبح روز جمعه ۱۵ تیر، فرآیند اجرای انتخابات با کمک بالغ بر ۱۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی و انتظامی انتخابات در فیروزکوه، آغاز می‌شود.