تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3711882
شناسه : 3711882
تاریخ :
بیش از ۴۰۰ مبلغ در ماه محرم به مناطق شهرستان میناب اعزام می‌شود اقتصاد ایران: بندرعباس-رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: بیش از ۴۰۰ مبلغ در ماه محرم به مناطق شهرستان میناب اعزام می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام مفید سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: قریب به ۴۰۰ مبلغ در دهه محرم مشغول به امر مقدس تبلیغ در شهرستان میناب خواهند بود.

وی افزود: روحانیون و مبلغه‌ها از سوی حوزه علمیه قم، دفتر تبلیغات اسلامی و دفاتر مراجع تقلید برای امر تبلیغ در دهه اول ماه محرم به شهرستان میناب اعزام خواهند شد.

سهرابی یادآور شد: محوریت تبلیغ در محرم امسال با موضوع مقاومت و تأثیرات آن بر صلاح و فلاح مؤمنین است و روحانیون در منابر و محافل به این موضوعات خواهند پرداخت.

وی، تبیین اهداف و فلسفه قیام حضرت سیدالشهدا (ع) و جذب و راهنمایی جوانان در قالب فعالیت‌های مذهبی را از مهمترین فعالیت مبلغین دانست و اضافه کرد: مناطقی که فاقد مبلغ و مبلغه هستند می‌توانند تقاضای خود را به سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کنند.

به گفته سهرابی در سطح شهرستان میناب در ماه محرم افزون بر ۸۰۰ مسجد و تکیه و ۴۳۰ هیئت مذهبی برای برپایی عزاداری در ماه محرم فعالیت دارند.