تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3711819
شناسه : 3711819
تاریخ :
مردم همیشه در صحنه استان کرمان در انتخابات حساس فردا شرکت کنند اقتصاد ایران: کرمان- دادستان کرمان گفت: از امت حزب الله و مردم همیشه در صحنه استان کرمان جهت شرکت در انتخابات حساس دعوت به عمل می آید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بخشی صبح پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه‌، اظهار کرد: مشارکت حداکثری، سلامت و انتخاب اصلح، سه راهبرد اساسی انتخابات محسوب می‌شوند.

وی افزود: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام وظایف خود و فراهم کردن زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات سالم و پرشور هستند.

دادستان کرمان تأکید کرد: تمامی عوامل اجرایی به همراه نهادهای نظارتی، امنیتی و ضابطین، از ابتدای صبح و آغاز روند رأی‌گیری در شعب مختلف حضور می‌یابند.

بخشی ادامه داد: عوامل فوق بر روند برگزاری انتخابات نظارت میدانی، تخصصی و دقیق خواهند داشت تا انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

این مقام عالی قضائی در استان تاکید کرد: برگزاری تجمعات غیرقانونی توسط هواداران نامزدهای انتخاباتی نباید برگزار شود.

وی تصریح کرد: پس از اعلام نتایج، هر گونه تجمعی بدون اجازه شورای تأمین ممنوع است.

دادستان کرمان به مردم، هواداران و اعضای ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز توصیه کرد: ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب نامزد مقابل خودداری کنند.

بخشی در پایان یادآور شد: از مردم درخواست می‌شود موارد خلاف قانون و هر گونه موارد مشکوک امنیتی را به پلیس (١١٠)، اداره اطلاعات (١١٣) و سازمان اطلاعات سپاه (١١۴) اطلاع دهند.