تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3711425
شناسه : 3711425
تاریخ :
مردم با حضور در انتخابات انسجام خود را ثابت کنند اقتصاد ایران: همدان-یک فعال فرهنگی در استان همدان گفت:مردم ما بایستی با بصیرت و اگاهی کامل و با یک اقدام انقلابی و با حضور ۱۰۰درصدی در انتخابات‌ وحدت و انسجام خود را به یاوه گویان و صهیونیستها ثابت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

زهره شیخ علیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه اگر دشمنان ما حضور پرشور مردم را در صحنه ببینند ناامید می‌شوند افزود: وقتی دشمنان حضور پرشور مردم ما را در صحنه ببینند متوجه می‌شوند که مردم کشور ما همیشه در صحنه هستند و نظام را قبول دارند و همین قبولی مردم و مشارکت مردم در انتخابات باعث می‌شود که دشمنان ما عقب بکشند.

وی با اشاره به اینکه وقتی مردم کشور ما همه متحد شوند، اتحاد و انسجام داشته باشند پیروز خواهند بود افزود: همه مردم باید به صورت منسجم و یکپارچه در انتخابات شرکت کنند؛ قطعاً دشمن نقشه‌ها و برنامه ریزی هایی دارد که مردم ما با حضور خود در صحنه انتخابات مثل همیشه باعث شکست دشمن می‌شود و همین باعث می‌شود که دشمنان ما عقب کشیده و هجمه‌های تبلیغاتی که به کشور ما می‌شود خنثی شود.

وی افزود: ملت غیور ایران هم چون گذشته باروحیه انقلابی پای صندوق‌ها حاضر خواهند شد و با مشارکت حداکثری، صلابت و اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.