تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3711361
شناسه : 3711361
تاریخ :
۱۰ میلیون تن کالا از خراسان جنوبی ترانزیت شده است اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در سه سال گذشته میزان کالای حمل شده ترانزیت از خراسان جنوبی ۱۰ میلیون تن بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در دولت سیزدهم اجرای روکش آسفالت و نگهداری راه‌ها به طول دو هزار و ۳۹ کیلومتر و اجرای خط کشی به طول ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر در خراسان جنوبی داشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین اجرای روشنایی راه‌ها به طول ۲۰ کیلومتر را در سه سال اخیر داشته‌ایم و نقاط پرحادثه رفع شده مصوب ۱۱، سه نقطه در دست اقدام، ۲۷ نقطه غیر مصوب در طی سه سال انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات نصب گاردریل و همزمان بالی شکل کردن و نصب حفاظ ۷۵ کیلومتر نیز در استان صورت گرفته است، گفت: طراحی، ساخت، جانمایی و نصب تابلو به طول دو هزار و ۶۰۰ مترمربع و اجرای شیب شیروانی ۳۸۰ کیلومتر، تبدیل آب نما به پل ۲۱ دستگاه، تعمیرات اساسی پل‌ها ۸۰ دستگاه نیز در سه سال گذشته صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: در دولت سیزدهم ساخت راه‌های روستایی ۱۸۴ کیلومتر طی سه ساله، اجرای سامانه‌های حمل و نقل هوشمند ITS و ایجاد ۴ مجتمع خدماتی رفاهی نیز در خراسان جنوبی انجام شده است.

جلال زاده با بیان اینکه احداث سه باب نمازخانه بین راهی و سه باب راهدار خانه در دولت سیزدهم در خراسان جنوبی داشته‌ایم، بیان کرد: یک باب نیز در حال احداث است.

وی با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم در خراسان جنوبی میزان مسافر جا به جا شده ۵ میلیون و ۸۹ هزار و ۷۳۰ نفر بوده است، گفت: در این مدت ۲۱ میلیون تن کالا نیز حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در سه سال گذشته میزان کالای حمل شده ترانزیت از خراسان جنوبی ۱۰ میلیون تن و میزان کالای حمل شده صادرات یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۱۲ تن بوده است.