تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3710254
شناسه : 3710254
تاریخ :
تفاوت نگرش‌ها در تبلیغات انتخاباتی موجب اختلاف و تفرقه نشود اقتصاد ایران: سروستان- نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس ضمن دعوت از مردم به مشارکت در انتخابات روز جمعه گفت: باید به نحوی عمل کنیم که تفاوت نگرش‌ها در تبلیغات انتخاباتی موجب اختلاف و تفرقه نشود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

غلامرضا توکل در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی، خواستار حضور پرشور مردم ولایتمدار، بصیر و انقلابی سروستان، خرامه و کوار در انتخابات ریاست جمهوری شد و گفت: مشارکت در این امر لبیک گفتن به آرمان‌های امام راحل و انقلاب و عمل به توصیه شهدای گرانقدر است.

نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که مبادا تفاوت نگرش‌ها در تبلیغات انتخاباتی منجر به اختلاف شود گفت: سعه صدر، حفظ وحدت و رعایت اخلاقی اسلامی و عمل به سیره اولیا الهی و اهل بیت و استفاده از بیان و گفتار نرم باعث می‌شود که تفاوت نگرش سیاسی منجر به اختلاف نشود و اتحاد مردم حفظ شود.

توکل گفت: مردم این سه شهرستان همپای دیگر مردم ایران در روز جمعه از هر گروه و طیف و جناحی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و حماسه‌ای دیگر شکل می‌دهند و با افزایش مشارکت در انتخابات، تداوم ارزش‌های انقلابی و دینی را به جهانیان اثبات می‌کنند.