تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3709970
شناسه : 3709970
تاریخ :
زاکانی: شهید رییسی «علی برکت الله» واقعی را در متن اتفاقات رقم زد اقتصاد ایران: بروجرد- علیرضا زاکانی در جمع هواداران سعید جلیلی در بروجرد گفت:شهید رییسی «علی برکت الله» واقعی را در متن اتفاقات رقم زد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی صبح سه شنبه در جمع مردم بروجرد اظهار داشت: دولت شهید رییسی با مختصات درست خود یک کارآمدی را از خود نشان داد، تلاش و کوشش و جهاد را از خود نشان داد.

وی ادامه داد: می‌شد شهید رئیسی هم به سفر نرود و بگوید شما بروید و من از پشت تریبون‌ها و راه دور به شما «علی برکت الله» می گویم و راه را باز می‌کنم. ولی شهید رئیسی علی برکت الله واقعی را در متن اتفاقات رقم زد.

زاکانی با بیان اینکه شهید رییسی به مردم خلاف نگفت، افزود: ایشان این گونه نبود که بنزین آتش به جان مردم بزند و رئیس‌جمهور لبخند بزند و بگوید من هم از رادیو تلویزیون شنیدم؛ این مدیریت به درد لای جرز می‌خورد. به درد دور انداختن می‌خورد، مملکت این مدیریت را تجربه کرده است. ما کارامدی می‌خواهیم و برادر عزیزم دکتر جلیلی برنامه جامع، افراد پاک، صالح، کارآمد و اندیشمند را پیرامون خودش دارد.

وی ادامه داد: دکتر جلیلی به لطف الهی مسیر شهید رئیسی را دنبال خواهد کرد و مشکلاتی که فرصت نشد شهید رئیسی پرونده‌هایش را ببندد رفع و به فضل الهی در جهت رفع نیاز مردم و پیشرفت و آبادانی کشور گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.