تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3709405
شناسه : 3709405
تاریخ :
تقدیم رونوشت استوار نامه سفیر جدید ایران در سودان اقتصاد ایران: حسن شاه حسینی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سودان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم قائم مقام وزارت خارجه این کشور کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سودان یکشنبه در اولین روز ورود به این کشور رونوشت استوار نامه خود را به حسین الامین الفاضل ، قائم مقام وزارت امور خارجه سودان تقدیم کرد.

قائم مقام وزارت خارجه سودان ضمن خیر مقدم به سفیر ایران و ابراز مجدد همدردی و تاسف عمیق خود، دولت و ملت سودان نسبت به حادثه تلخ شهادت جناب دکتر رئیسی و امیرعبدالهیان، رئیس‌جمهوری و وزیر خارجه در سانحه هوایی، تاکید کرد: ما نسبت به توسعه روابط خود با ایران اهتمام ویژه داریم و سفیر جمهوری سودان در تهران نیز تعیین شده است و آمادگی دارد در آینده نزدیک به تهران سفر نماید.

در این دیدار شاه حسینی علاوه بر تشکر از استقبال به موقع و گرم طرف سودانی، سلام‌های سرپرست وزارت خارجه کشورمان را به همتای سودانی ابلاغ نموده و خاطر نشان کرد آمادگی دارد تمام تلاش خود را برای توسعه روابط میان دو کشور در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی بکار گیرد.

این دیدار در حالی صورت گرفت که آقای حسین عوض، وزیر خارجه سودان در سفری در خارج از کشور بسر می برد.

انتهای پیام/