تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3709276
شناسه : 3709276
تاریخ :
پلمب ۱۴۰ واحد صنفی متخلف در رودبار اقتصاد ایران: رشت - فرمانده انتظامی رودبار به بازدید بیش از ۳ هزار واحد صنفی طی ۳ ماهه نخست سال اشاره کرد و گفت: ۱۴۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرایم و تخلفات است.

وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در ۳ ماه اول سال جاری از ۳ هزار و ۲۵۱ واحد صنفی در سطح شهرستان رودبار بازدید کردند، افزود: در این راستا برای ۱۴۵ واحد اخطار پلمب صادر، از ۹۸۵ واحد تعهد اخذ، برای هزار و ۹۸۱ واحد تذکر ابلاغ و ۱۴۰ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و برابر مفاد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متصدیان متخلف این واحدهای صنفی به مرجع قضائی خبر داد و با اعلام اینکه هدف از اجرای این طرح‌ها نظارت بر اصناف در راستای ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه است، اذعان‌داشت: با برنامه‌ریزی دقیق پلیس، کلیه واحدهای صنفی سطح شهرستان رودبار مورد بازدید قرار خواهند گرفت.