تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3709172
شناسه : 3709172
تاریخ :
رویداد «کوآپ تجارت» ۱۳ و ۱۴ تیر در خراسان جنوبی برگزار می شود اقتصاد ایران: بیرجند-مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت:رویداد «کوآپ تجارت» با هدف شناسایی ظرفیت های صادراتی استان ۱۳ و ۱۴ تیر در خراسان جنوبی برگزار می شود

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه وردی صبح دوشنبه در نشست خبری با اشاره به رویداد «کوآپ تجارت» در خراسان جنوبی بیان کرد: در سال جاری یکی از مسائل ما حوزه آموزش در صنایع دستی است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این رویداد سیزدهم و چهاردهم تیرماه برگزار می‌شود، گفت: یکی از آموزش‌هایی که در این رویداد داده خواهد شد ظرفیت‌های صادراتی صنایع دستی خراسان جنوبی در کشورهای هدف است.

شاهوردی بیان کرد: امیدواریم این رویدادها در معرفی پیانسل های صادراتی خراسان جنوبی داشته باشد و کمک کار صنعتگران ما در این زمینه قرار گیرد.

عارف علی آبادی دبیر اجرایی رویداد «کوآپ تجارت» نیز در این نشست گفت: رویداد «کوآپ تجارت» این رویداد در محورهای صنایع دستی، صنعت و معدن، کشاورزی و صنایع غذایی و گلخانه با حضور ۱۶۰ نفر برگزار می‌شود.

علی آبادی گفت: از این تعداد ۵۰ نفر از حوزه صنایع دستی، ۳۵ نفر از حوزه صنعت و معدن، ۳۵ نفر از حوزه کشاورزی و ۴۰ نفر از حوزه فناوری هستند.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد به صورت همزمان چهار پنل برگزار می‌شود، بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صادراتی استان در حوزه‌های تولیدی استان و ظرفیت‌های نیروی انسانی و نخبگانی جهت ایجاد پروژه‌های صادرات محور است.