تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3708971
شناسه : 3708971
تاریخ :
تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه‌ها و کمیته امداد کردستان منعقد شد اقتصاد ایران: سنندج_ تفاهمنامه همکاری بین نهاد کتابخانه‌ها و کمیته امداد کردستان به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی منعقد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کردستان پیش از ظهر دوشنبه در جلسه وبیناری سراسری که با حضور مسؤولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تفاهم‌نامه‌ای بین کتابخانه‌های عمومی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد.

معصومه حسنی خونسار افزود: این تفاهم‌نامه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارائه خدمات ویژه به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد (ره) در کتابخانه‌های منتخب استان به امضا رسید.

وی اعلام کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم کردن امکان بهره‌مندی از فضاهای فرهنگی و امکانات موجود در کتابخانه‌های عمومی برای تمامی مخاطبین و گروه‌های هدف، اعم از خانواده‌های تحت حمایت، کارکنان و خانواده‌های آنان است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه بر مشارکت در اجرای طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه خدمات ویژه به خانواده‌های تحت پوشش در کتابخانه‌های منتخب استان تأکید شده است.

حسنی خونسار اعلام کرد: امید است با اجرای این تفاهم‌نامه، گامی بلند در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان کردستان برداشته شود و زمینه‌های دسترسی آسان‌تر به کتاب و کتابخانه برای تمامی اقشار جامعه فراهم شود.