تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3708196
شناسه : 3708196
تاریخ :
کشف کارگاه تولید غیرمجاز ترشی در اهواز اقتصاد ایران: اهواز - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشف کارگاه تولید ترشی غیرمجاز و ضبط بیش از ۴۵ تن مواد غذایی غیرمجاز در اهواز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مسعود مهدوی نیا ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی بازدید مشترک کارشناسان غذا معاونت غذا و دارو اهواز و اداره اماکن نیروی انتظامی، کارگاه تولید ترشی‌جات غیرمجاز در حومه شهر اهواز کشف و بالغ بر ۴۵ تن محصولات نهایی و مواد اولیه غیرمجاز از این کارگاه ضبط شد.

وی ادامه داد: استفاده از اسیدهای صنعتی و مواد غیرمجاز و بدون پروانه با شرایط نگهداری بسیار بد و تصمیم به شستشوی ترشی‌هایی سرشار از کپک و مخمر و وارد کردن آنها به بازار فروش، بخشی از تخلفات محرز این کارگاه غیرمجاز می‌باشد که خوشبختانه قبل از این اقدام غیرقانونی، به دام افتاده و تحویل مراجع قضائی شدند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: طبق تاکید همیشگی همکاران ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مردم عزیز درخواست می‌شود از محصولات دارای پروانه ساخت با نشانگر رنگی و تاریخ تولید و انقضا استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده این کشف و ضبط برای پیگیری‌های قضائی به مراجع ذیربط ارسال شد.