تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3707979
شناسه : 3707979
تاریخ :
توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در دولت سیزدهم شتاب گرفت اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات مؤثر در توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تعریف و اجرای پروژه‌های جدید و تجهیز مدارس از سرفصل‌های مهم در این حوزه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات مؤثر در توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر طی سه سال اخیر اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تعریف و اجرای پروژه‌های جدید و تجهیز مدارس از سرفصل‌های مهم در این حوزه است.

وی از توزیع تجهیزات مدارس به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در چهار مرحله خبر داد و افزود: حذف کامل مدارس کانکسی مستقل استان بوشهر نیز از اقدامات مهم دولت سیزدهم است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: آسفالت مدارس به متراژ ۲۰۰ هزار مترمربع در سطح استان و توزیع ۴۰۰ هزار مترمربع ایزوگام به نحوی که مدرسه‌ای ناایمن در سطح استان وجود ندارد نیز از اقدامات در این حوزه است.

محمدی زاده گفت: آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مدرسه در استان بوشهر به متراژ هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و تدوین سند چشم انداز نوسازی مدارس تا سال ۱۴۰۶ نیز از اقدامات مؤثر در حوزه آموزشی است.

وی اضافه کرد: انعقاد تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ۲۰۰ مدرسه تا پایان سال ۱۴۰۴ از مهم‌ترین اقدامات در حوزه نوسازی مدارس استان بوشهر است.

محمدی زاده تصریح کرد: افتتاح ۱۰۶ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی به متراژ ۵۰ هزار مترمربع و ساخت ۸۵۸ کلاس درس نیز از دیگر اقدامات در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر طی سه سال اخیر است.