تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3707755
شناسه : 3707755
تاریخ :
بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر در چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شدند اقتصاد ایران: شهرکرد-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری در این استان جابه‌جا شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین مالکی در گفت وگو با خبرنگار مهر، از جابه‌جایی بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون و درون استانی طی سه ماهه اول امسال در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی افزود: ۲۲۵ هزار و ۶۹۵ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون استانی و ۳۶۴ هزار و ۷۴۳ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی درون استانی طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۸۱ هزار و ۳۲۸ سفر، ادامه داد: از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۸۱ سفر برون استانی و ۵۲ هزار و ۸۴۷ سفر درون استانی بوده‌اند.

مالکی با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت حمل و نقل مسافربری در استان عنوان کرد: در حال حاضر ۲۷۴ دستگاه اتوبوس، ۷۸۹ دستگاه مینی‌بوس، ۹۶۷ سواری، به همراه ۳ هزار و ۶۱۶ نفر راننده و ۲ هزار و ۳۰ ناوگان حمل و نقل مسافری تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

وی خاطرنشان کرد: عمر متوسط ناوگان حمل و نقل عمومی چهارمحال و بختیاری در حال حاضر در زمینه اتوبوس بیش از ۱۷ سال، مینی‌بوس بیش از ۲۹ سال و سواری ۱۳ سال است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.