تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3706459
شناسه : 3706459
تاریخ :
مشارکت مردم در ذات نظام جمهوری اسلامی ایران است اقتصاد ایران: بیرجند-استاندار خراسان جنوبی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر سال تقریباً یک انتخابات داشته ایم و مشارکت مردم در ذات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح شنبه بعد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت مردم در ذات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر سال تقریباً یک انتخابات داشته‌ایم که بسیار بی سابقه در بین سایر کشورها است.

قناعت گفت: کدام کشور را سراغ دارید که یک ماه پس از پیروزی انقلابش انتخابات برگزار شود و خود را به رفراندم بگذارد.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی‌ها در تشییع جنازه رئیس جمهور شهید حماسه خلق کردند، اظهار کرد: امیدواریم امروز نیز شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم چرا که این حضور تکمیل کننده آن حماسه تشییع خواهد بود.

قناعت بیان کرد: در خراسان جنوبی همه امکانات و شرایط برای حضور مردم فراهم است و ۷۷۲ شعبه شهری و روستایی در استان آرا مردم را اخذ خواهد کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه استان ما در انتخابات مجلس رتبه دوم مشارکت را کسب کرد، یادآور شد: امیدواریم در این انتخابات رتبه اول کشور را از نظر مشارکت به دست آوریم.