تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3706446
شناسه : 3706446
تاریخ :
برقراری امنیت انتخابات با ۴۰۰۰ نیروی پلیس در همدان اقتصاد ایران: همدان-فرمانده انتظامی استان همدان گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری با ۴۰۰۰ نیروی پلیس در همدان حال برگزاری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سلمان امیری صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی‌گیری اظهار کرد: خوشبختانه فرماندهی انتظامی استان همدان با برگزاری جلسات متعدد از جمله قرارگاه انتظامی امام علی (ع) و کمیسیون‌های تخصصی پیرامون برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تمهیدات و اقدام لازم را در خصوص تأمین نظم و امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های رأی در دستور کار خود دارد.

وی بیان کرد: با توکل به خداوند و با به کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود زمینه‌ها و امنیت لازم برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شده و پلیس برای محافظت از تعداد ۱۳۱۳ صندوق اخذ رأی در استان قریب به ۴ هزار نفر نیروی انسانی را با همکاری سپاه انصارالحسین (ع) استان به کار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: همان طور که می‌دانید زمان تبلیغات کاندیداها از ساعت ۸ صبح امروز به پایان رسیده و پلیس با همکاری دستگاه قضا با ستادها و افراد قانون‌شکن در این حوزه برخورد قانونی خواهد داشت.

وی گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و همراهی و مشارکت مردم مشکل خاص امنیتی در استان نداریم و امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط خواهیم بود و بدون شک مردم فهیم استان با مشارکت فعال خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات استان رقم خواهند زد.

سردار امیری خاطرنشان کرد: بدون تردید پلیس با افراد قانون شکن و ناقضان حقوق مردم که بخواهند به نوعی سلب آرامش از وضعیت موجود را داشته باشند برخورد قاطع خواهد داشت و از شهروندان فهیم نیز انتظار داریم هر گونه اخبار و گزارشات خود را در این خصوص از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.