تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3706413
شناسه : 3706413
تاریخ :
انتخابات به معنای معماری نظام اسلامی توسط مردم است اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش تاثیرگذار مردم در نظام اسلامی گفت: انتخابات به معنای معماری نظام توسط مردم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی در گلزار شهدا اظهار کرد: استان بوشهر دارای تاریخی باشکوه است و مردم با بصیرت در صحنه‌های سرنوشت‌ساز حضور یافتند و به‌موقع و درست تصمیم گرفتند و مایه اقتدار برای ایران اسلامی شدند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های یک رهبر دینی و حضور مردم ایجاد شده و با مردم ادامه پیدا می‌کند و مردم مؤلفه اصلی قدرت نظام اسلامی هستند و نقش مردم در ساختارسازی نظام بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: اساس و راهبرد نظام اسلامی مردم‌سالاری دینی است و مهمترین بخش از تجلی مردم‌سالاری دینی همین حضور در عرصه انتخابات است.

وی افزود: انتخابات به معنای معماری نظام توسط مردم است و در هندسه نظام اسلامی مردم‌پایگی و مردم‌سالاری اصل است و حضور مردم در انتخابات بر قدرت کشور اضافه می‌کند و مردم در این ساختار نقش اساسی دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: از همه مردم ایران به ویژه مردم استان بوشهر دعوت می‌کنم که حضوری حماسی در انتخابات داشته باشند که مایه اقتدار و قدرت نظام اسلامی شوند.

وی تصریح کرد: پیروز اصلی این انتخابات مردم و انقلاب خواهد بود و شکست خورده اصلی این انتخابات دشمنان ما خواهند بود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: قطعاً این مردم عزیز ما هستند که پیروز خواهند شد و نتیجه این انتخابات حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی خواهد بود.