تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3705755
شناسه : 3705755
تاریخ :
مردم دشمنان را مأیوس و زبان بدگویان را کوتاه می‌کنند اقتصاد ایران: یزد- نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار مملکت خود را فریاد خواهند زد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی از مردم استان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

مردم شریف و بصیر دارالعباده یزد؛ ماندگاری انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای بنیانگذار آن امام خمینی (ره)، چون همیشه به عزم و اراده‌ی مستحکم شما مردم عزیز وابسته بوده است و اگر جمهوری اسلامی ایران پس از چهل و چند سال همچنان استوار به راه شهیدانش ادامه می‌دهد فقط و فقط به خاطر پایمردی و ایستادگی مردمان ایران اسلامی است؛ و در این راه خطیر، سستی، خمودی و تنبلی آفتی بزرگ است که به حمدالله تاکنون مردم ایران ثابت نمودند که در آزمون‌های مختلف همراه و همپای انقلاب اصیل خود بوده و مسیر را با همه فراز و نشیبش و با همه سختی‌ها و تنگناها گم نکرده‌اند، انتخابات هشتم تیر ماه، یکی از مهمترین این آزمون هاست که جهانیان بدانند ایران اسلامی همچنان پرقدرت و پر صلابت در مسیر پیشرفت و آبادانی و در راه مقاومت و مبارزه با ظلم و ستم پیشتاز است و ذره‌ای از آرمان‌های خدایی انقلاب کوتاه نمی‌آید.

رجاء واثق دارم که مردم عزیز استان یزد همدل و همزمان به پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و پرشکوه اقتدار مملکت خود را فریاد خواهند زد و دشمنان را مأیوس و زبان بدگویان را کوتاه می‌کنند.

همچنین ان شاء الله مردم با انتخاب اصلح بر ادامه راه شهدای خدمت خاصه شهید رئیسی عزیز تاکید کرده و عهد و پیمان همیشگی خود را ادا نمایند.