تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3705677
شناسه : 3705677
تاریخ :
مدیریت شهری سنندج به دنبال توزیع عادلانه خدمات است اقتصاد ایران: سنندج_رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: مدیریت شهری سنندج برای کسب رضایت مردم به دنبال توزیع عادلانه خدمات و توجه به عدالت محوری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی ظهر پنج شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: استان کردستان دارای امنیتی پایدار است و این امنیت به برکت تلاش نیروهای امنیتی و همچنین دستگاه قضا در این استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه مردم کردستان از دستگاه قضا رضایتمندی دارند، افزود: امروز مدیریت شهری نیازمند تعامل و همراهی دستگاه قضا است و این همراهی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و دیگر معضلات شهری مؤثر است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: خدمات در مجموعه شهرداری از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است و انتظارات مردم نیز از مدیریت شهری بالاست بنابراین تمام تلاش ما ایجاد بسترهای لازم برای خدمات رسانی به آحاد شهروندان با تاکید بر اصل عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه مجموعه شهرداری سنندج حضور قوی در قرارگاه جهادی حفظ حقوق بیت‌المال دارد، اضافه کرد: شهرداری برای آنکه بتواند به صورت جامع وظایف خود را در قرارگاه جهادی حفظ بیت المال انجام دهد باید حمایت شود.

محمد جباری افزود: دستگاه قضائی استان باید با مدیریت شهری همکاری بیشتری داشته باشد تا زمینه رفع معضلاتی همچون مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، ساماندهی وانت‌های میوه فروش و غیره مهیا شود.