تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3705168
شناسه : 3705168
تاریخ :
«انتخابات» لیلة القدر نظام جمهوری اسلامی است اقتصاد ایران: میامی- رئیس بسیج طلاب با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری، لیلة القدر نظام است، گفت: طلاب و روحانیان مردم را به مشارکت بالا دعوت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر و همایش جهاد تبیین در سالن نردین از توابع میامی بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری، لیلة القدر نظام جمهوری اسلامی است

وی با بیان اینکه غدیر روز اکمال دین است، افزود: عنصر ولایت و چشیدن طعم ولایت یک نکته کلیدی است. لذا فاطمیه رقم می‌خورد تا غدیر فراموش نشود و حتی عاشورا برای غدیر شکل گرفته است.

رئیس بسیج طلاب کشور همچنین گفت: فرهنگ انتظار یک چشم انداز روشن است و گام دوم انقلاب ما را به ظهور امام زمان خواهد رساند و انقلاب ما بستر ساز ظهور است لذا باید تاکید کرد که نظام جمهوری اسلامی، مولود فرهنگ غدیر است و زیر بنای فرهنگ عاشورا نقش آفرین است.

محمدی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج قدرت قرار دارد، گفت: به برکت خون شهدا به اوج قدرت رسیده ایم و در پنج سال اخیر مستقیم با ابر قدرت جهان مقابله کردیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات اقتدار سیاسی نظام را در دنیا نشان می‌دهد، افزود: در انتخابات مهم و کلیدی باید شرکت کنیم و مانند حضور در دوران دفاع مقدس است از سوی دیگر باید تاکید کرد که اصل حضور و مشارکت بسیار مهم است و تکلیف قانونی است و حضور مردم باعث قدرت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

رئیس بسیج طلاب با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم و با بیان اینکه حضور مردم مهمترین عنصر امنیت و اقتصاد است، گفت: خصومت آمریکا با کشور ایران از بین نخواهد رفت