تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3704826
شناسه : 3704826
تاریخ :
مشارکت بالا در انتخابات منجر به تشکیل دولت قوی می‌شود اقتصاد ایران: زاهدان_رییس هیات تکواندو در سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت بالا در عرصه انتخابات، منجر به تشکیل دولت قوی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا طاهری نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن دعوت از همگان برای مشارکت در عرصه انتخابات و انتخاب فرد اصلح، افزود:

پس از شهادت رئیس جمهور شهید و هیأت همراه وی، با هدایت و راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، کشور سربلند ایران توانست از این گردنه سخت تاریخی نیز عبور کرده و خود را در سایه فرمایشات پدرانه رهبری معظم، به ساحل آرامش برساند.

وی تصریح کرد: بدرقه تاریخی شهدای خدمت، حاوی پیامی اساسی و انسانی بود، مردم برای خدمتگزاران صادق و امین خویش، احترامی وصف ناشدنی قائل هستند و خدمات بی شمار آنها را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

طاهری اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه و خداباور ایران، دیگر بار و در روز هشتم تیرماه، به واسطه فقدان رئیس جمهور مغتنم، باید در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کرده و با انتخابی شایسته، فردی اصلح، کاردان، ساده زیست، انقلابی و از همه مهم‌تر، معتقد به اصول اساسی نظام اسلامی را برای این جایگاه حساس انتخاب کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان، گفت: بی شک، مشارکت بالا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، می‌تواند به تشکیل دولتی قوی و با پشتوانه مردمی منجر شده و در عرصه‌های ملی و بین المللی باعث تولید قدرت برای ایران شود.

وی اضافه کرد: مطمئن هستم که یک بار دیگر، مردم موقعیت شناس ایران اسلامی و خصوصاً استان سیستان و بلوچستان، با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، برگی زرین در دفتر تاریخی این کشور به ثبت می‌رسانند و با انتخاب درست و هوشمند خویش، در پیشرفت و آبادانی کشور عزیز ایران سهیم خواهند شد.