تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3704740
شناسه : 3704740
تاریخ :
مراسم اربعین شهدای خدمت در بوشهر برگزار شد اقتصاد ایران: بوشهر- مراسم اربعین شهدای خدمت با حضور مردم و مسوولان در مصلی بوشهر برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله قنبری تحلیل‌گر مسائل سیاسی صبح چهارشنبه در مراسم اربعین شهدای خدمت در بوشهر اظهار کرد: شهید رئیسی میراث گرانبهایی را از خود بر جای گذاشت که آن خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی کارهای بزرگی را انجام داد خاطرنشان کرد: شهید امیر عبدالهیان به وزارت خارجه ما اعتبار و آبروی زیادی بخشید و دستاوردهای بزرگی را در عرصه سیاست خارجی داشت.

قنبری بهبود روابط با همسایگان و حضور مؤثر در عرصه بین‌المللی را از دستاوردهای شهید عبدالهیان دانست و ادامه داد: امروز شاهد عزت و سربلندی در سرزمین اسلامی هستیم و دیپلماسی انقلابی عزت‌آفرین است.

رئیسی یک مکتب مدیریتی بود

وی با بیان اینکه رئیسی یک مکتب مدیریتی بود افزود: شهید رئیسی تمام وجودش پر از نجابت و مظلومیت بود و باید راه رئیسی را ادامه دهیم.

قنبری تصریح کرد: ادامه دادن راه شهید رئیسی مطالبه عموم مردم ایران از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و ما هم باید کسی که دارای این شرایط باشد را انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد: مردم در این انتخابات به کسی رأی می‌دهند که نام و نشان سید ابراهیم رئیسی را داشته باشد و مردم برگشت به دوران قبل از ابراهیم رئیسی را به هیچ وجه برنمی‌تابند.