تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3703672
شناسه : 3703672
تاریخ :
مهمونی غدیر و فعالیت موکبی که ۱۹ مدرسه ساخته است اقتصاد ایران: مدیر اجرایی موکب شهدای تفحص می گوید این موکب که تاکنون ۱۹ مدرسه در مناطق محروم ساخته، امروز سه شنبه ۵ تیر در مهمونی غدیر ۱۰ هزار بستنی و ۲۰ هزار ساندویچ توزیع می کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسن کارخانه مدیر اجرایی موکب شهدای تفحص در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برپایی این موکب در مهمانی کیلومتری غدیر ۱۴۰۳ گفت: موکب شهدای تفحص که در مناسبت‌های مذهبی به خصوص ایام اربعین در داخل و خارج از ایران با توزیع غذای گرم و شیرینی و شربت به دوستداران اهل بیت (ع) خدمت می‌کند با حضور در مهمانی غدیر نیز مشغول خدمت به محبان امیرالمومنین (ع) خواهد بود.

وی افزود: در این موکب امروز سه شنبه ۵ تیر با حضور ۱۵۰ خادم برادر و ۲۰۰ خادم خواهر، ۱۰ هزار بستنی، ۲۰ هزار ساندویچ، ۲۰ هزار سیب زمینی سرخ کرده و ۵۰ هزار لیوان شربت توزیع می‌شود. جشن غدیر تأثیر فراوانی در شادابی و نشاط جامعه دارد و معجزات فراوانی را در مسیر این مهمانی مشاهده کرده ام.

کارخانه گفت: موکب شهدای تفحص که سال ۱۳۸۰ تأسیس شده است علاوه بر خدمت رسانی در مناسبت‌های مذهبی و ملی در مناطق محروم نیز حضور فعال دارد و در سال به ساخت یک مدرسه می‌پردازد و تاکنون ۱۹ مدرسه ساخته است. همچنین بیش از ۳۵۰ جهیزیه به عروس و دامادهای مناطق محروم تقدیم کرده است. انشاالله این نوکری ها در دفتر اعمال ما ثبت بشود و در آن دنیا دستگیرمان باشد و به رفقای شهیدمان بپیوندیم.